Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie biznesowe do zarządzania relacjami z klientami, które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom z portali społecznościowych, analizom biznesowym i zarządzaniu kampaniami w chmurze, lokalnie lub w modelu hybrydowym. Microsoft Dynamics CRM pomaga redukować koszty i jednocześnie podwyższać dochody poprzez organizację i automatyzowanie procesów biznesowych.
Obsługa klienta
Wielokanałowa obsługa klienta, Unified Service Desk, Zarządzanie relacjami biznesowymi, Baza wiedzy, Obsługa klienta poprzez serwisy społecznościowe
Funkcje marketingowe
Zarządzanie kampaniami, Zarządzanie potencjalnymi klientami, Zarządzanie zasobami marketingowymi, Marketing społecznościowy, Analizy marketingowe
Funkcje CRM dla serwisów społecznościowych
Usługa Microsoft Social Engagement, Analizy InsideView, Yammer, Obsługa klienta za pośrednictwem portali społecznościowych
Skuteczna sprzedaż
Sprzedaż mobilna, Zarządzanie relacjami z klientami, Analizy informacji z serwisów społecznościowych, Wsparcie sprzedaży, Analizy sprzedaży