Microsoft Dynamics CRM to rozwiązanie biznesowe do zarządzania relacjami z klientami, które wpływa na wzrost wydajności sprzedaży i skuteczność marketingu dzięki informacjom z portali społecznościowych, analizom biznesowym i zarządzaniu kampaniami w chmurze, lokalnie lub w modelu hybrydowym. Microsoft Dynamics CRM pomaga redukować koszty i jednocześnie podwyższać dochody poprzez organizację i automatyzowanie procesów biznesowych.

 

Najważniejsze pola działania i funkcje Microsoft Dynamics CRM
  • Obsługa klienta
    Wielokanałowa obsługa klienta, Unified Service Desk, Zarządzanie relacjami biznesowymi, Baza wiedzy, Obsługa klienta poprzez serwisy społecznościowe

  • Funkcje marketingowe
    Zarządzanie kampaniami, Zarządzanie potencjalnymi klientami, Zarządzanie zasobami marketingowymi, Marketing społecznościowy, Analizy marketingowe

  • Funkcje CRM dla serwisów społecznościowych
    Usługa Microsoft Social Engagement, Analizy InsideView, Yammer, Obsługa klienta za pośrednictwem portali społecznościowych

  • Skuteczna sprzedaż
    Sprzedaż mobilna, Zarządzanie relacjami z klientami, Analizy informacji z serwisów społecznościowych, Wsparcie sprzedaży, Analizy sprzedaży